پیام تسلیت حزب الله لبنان در پی درگذشت حجت الاسلام محتشمی پور

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر محتشمی ‌پور را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حزب الله لبنان در بیانیه‌ای درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر محتشمی‌ پور، وزیر کشور اسبق و نماینده دوره‌های سوم و ششم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

در متن بیانیه جنبش حزب الله لبنان در این باره آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز برادر بزرگ و عزیزمان، عالم مجاهد سید علی اکبر محتشمی پور پس از عمری پربرکت و لبریز از جهاد و مبارزه و تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر خدمت به انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و به‌ ویژه ملت‌های منطقه‌مان، ما را به سوی خانه‌ ابدی و جوار الهی ترک گفت.

معظم له در سال ۱۹۸۲ میلادی پس از حمله اسرائیل به مناطق وسیعی از لبنان به همراه رهبر شهید ما سید عباس الموسوی (رضوان الله تعالی علیه) و دیگر برادران تلاش‌های زیادی کردند تا مقاومت اسلامی را در این کشور آغاز کنند و هر حمایتی را که امکان داشت در اختیار این مقاومت نهاد.

تلاش‌های فراوان ایشان در خدمت به آرمان فلسطین و حمایت از آن برای همه شناخته شده است. زخم‌های خونین دست و صورت و سینه او که یادآور سوء قصد ناموفق به ایشان بودند، گواه جایگاه عظیم جهادی وی به ‌ویژه در آن برهه از نبرد با دشمن صهیونیستی هستند.

ما در حزب الله وفات این سید عزیز و دوست ‌داشتنی را به حضرت امام خامنه‌ای (دام ظله) و تک تک اعضای خانواده محترم حضرت سید محتشمی و همه دوستان و هم‌مسیران و دوست‌داران وی صمیمانه تسلیت می‌گوییم. ما در غم از دست دادن ایشان شریک و همدردیم اما تسلیم فرمان و خواست الهی هستیم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و علو درجات مسئلت داریم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اکبر محتشمی ‌پور وزیر پیشین کشور و عضو مجمع روحانیون مبارز بر اثر ابتلا به کرونا صبح امروز دوشنبه در ۷۵ سالگی در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
تو لبنان هم جنگیده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
رحمت الله علیه
آخرین اخبار