علاقه‌مندان به کتاب می‌توانند تا ۲۴ خرداد ماه کتاب‌های مورد نظر خود را از کتابفروشی‌های عضو طرح بهارانه کتاب با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، افشین تحفه گرمعاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: طرح بهارانه فروش کتاب همزمان با سراسر کشور در ۱۱۴ کتابفروشی خراسان رضوی ادامه دارد.

او افزود: سقف خرید کتاب برای هر خریدار در طرح بهارانه امسال ۲۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند تا سقف ۴۰ هزار تومان از یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید



معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال ۱۳۹۴ برای هدفمند کردن یارانه نشر، طرح‌های فصلی فروش کتاب را توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران آغاز کرد.فروشگاه‌های کتاب در اجرای این طرح، کتاب‌های خود را با تخفیف به مشتریان عرضه کرده، اما مبلغ تخفیف را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت می‌کنند. 

تحفه گر بیان کرد: همچنین خراسان رضوی در پایان طرح زمستانه سال ۱۳۹۹ فروش کتاب رتبه نخست کشور را از نظر مبلغ فروش و رتبه دوم را از نظر تعداد فروش کتاب کسب کرد.

انتهاب پبام//م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.