نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن؛

سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستاهای کشور مقاوم سازی می شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر مقاوم سازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امروز در آیین معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گلستان گفت: با فرمان تاریخی امام، بنیاد مسکن تاسیس شد و در ۴۰ سال گذشته کارنامه درخشانی داشته است.

او افزود: هم اکنون ساخت ۱۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در برخی از نقاط کشور در حال ساخت است که با پرداخت تسهیلات و بلاعوض و آورده متقاضی ساخته می‌شود.

او ادامه داد: باید ساخت مسکن محرومان را تقویت کرده تا همه دارای سرپناه شوند.

روحانی نژاد با اشاره به ماموریت بنیاد مسکن در مقاوم سازی و بهسازی روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، گفت: سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در روستا‌ها مقاوم سازی و بهسازی می‌شود.

او اضافه کرد: پتانسیل موجود بنیاد مسکن از حیث فنی و اجرایی بالا بوده و آمادگی داریم در بهسازی حاشیه شهر‌ها و سکونتگاه‌های غیر رسمی هم ورود کنیم.

روحانی نژاد بیان کرد: ۹۷۴ سکونتگاه غیررسمی در کشور وجود دارد که نیازمند مقاوم سازی است و می‌توان با یک برنامه ریزی منظم آن را ساماندهی کرد.

ظرفیت‌های گلستان به بالفعل تبدیل نشده است/ تلاش برای مشارکت گسترده در انتخابات

هادی حق شناس استاندار گلستان  نیز در این مراسم گفت: بنیاد مسکن در استان گلستان عملکرد خوبی داشته است و در سال ۹۸ در سیل، زلزله و رانش همکاران ما در بنیاد مسکن و در همه شهرستان‌ها پرتلاش بودند و اقدامات ارزنده‌ای را ارائه کردند.

او ادامه داد: با وجود اینکه ظرفیت استان گلستان بی نظیر و کم نظیر است، ولی این ظرفیت‌ها بنا به دلایل مختلف به بالفعل تبدیل نشده است و اقدامات خوبی در بنیاد مسکن برای اینکه بتوانیم ظرفیت‌های استان را به بالفعل تبدیل کنیم صورت گرفته است.

حق شناس به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: در تمامی انتخابات گذشته دشمنان در تلاش بودند که حضور مردم را کمرنگ کنند و وصیت امام (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری به مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.