آزمون سراسری رانندگان بدو خدمت بخش حمل و نقل جاده‌ای در مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: آزمون سراسری رانندگان بدو خدمت همزمان با سراسر کشور با حضور بیش از ۱۴۰ نفر متقاضی کارت هوشمند در مازندران برگزار شد.

او افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته پیش‌بینی می‌شود نتایج آزمون یاد شده حداکثر ظرف مدت ۳ روز اعلام شود که بر مبنای آن قبول شدگان موفق به دریافت کارت هوشمند رانندگان خواهند شد.

نجفی گفت:این آزمون به صورت منظم و با همکاری شرکت‌های متولی آموزش رانندگان و پس از به حد نصاب رسیدن ثبت‌نام شدگان در سامانه کارت هوشمند رانندگان در زمان‌های تعیین شده برگزار شد که بر اساس آن از تمامی سرفصل‌های آموزشی بدو خدمت و با استفاده از اساتید مجرب، در هر دوره فیلم آموزشی با کیفیت بالا توسط مرکز آموزش تهیه شده و در اختیار رانندگان متقاضی قرار گرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان این که تمامی پاسخ نامه‌ها مهر و موم شده و توسط کمیته اجرایی به استان‌ها تحویل شد، ابراز امیدواری کرد پس از تصحیح، اسامی افراد موفق در آزمون برای فعالیت جاده‌ای در بخش بار و مسافر اعلام شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.