همایش نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر‌های محلات و نیم ور با حضور مسئولان شهرستان محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، همایش نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر‌های محلات و نیم ور، اعضای شورای تامین، اعضای هیات اجرایی و نظارت و بازرسی و ریاست دادگستری محلات در فرهنگسرای اندیشه شهر محلات برگزارشد.

در این جلسه موارد و توضیحات لازم در حوزه پیشگیری از تخلفات تبلیغات انتخاباتی و در زمینه رقابت‌های بین نامزد‌ها داده شد و همچنین قرعه کشی برای جانمایی تبلیغات در سطح شهر ویژه نامزد‌های شورای شهر برگزار شد.

ناظری فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان محلات در حاشیه این جلسه در گفت و گو با  گفت: در این جلسه تذکرات لازم داده شد تا انشاالله انتخاباتی با کمترین تنش بین کاندیدا‌ها و کمترین تخلف را داشته باشیم.

ناظری افزود: تعداد ۳۶ نفر برای شهر محلات و تعداد ۸ نفر داوطلب برای شهر نیم ور به تایید نهایی هیات‌های نظارت رسیدند و رقابت انتخاباتی داوطلبین محترم طبق قانون از ۲۰ خرداد ماه آغاز خواهد شد.

او اضافه کرد: در خصوص شعب اخذ رای هم تعداد ۴۸ شعبه برای کل شهرستان محلات در نظر گرفته شده که نسبت به انتخابات گذشته ۶ درصد افزایش شعبه اخذ رای داریم که ۲۹ شعبه درشهرمحلات ۸ شعبه در شهرنیم دارمیم.

فرماندار محلات با بیان اینکه انتخابات شورا‌ها در ۲۰ روستای واجد شرایط شورای اسلامی شهرستان محلات برگزار خواهد شد و۱۱ شعبه روستایی داریم که ۳ شعبه روستایی ثابت و۱۱ شعبه سیار خواهد بود.

او با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در صندوق‌های رای گیری تصریح کرد: در همین راستا در تفاهم بین شورای نگهبان و وزارت کشور ساعت رای گیری افزایش یافته و یک ساعت زودتر از هر دوره و از ۷ صبح شروع خواهد شد و نهایتاً تا ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت

ناظی اظهار کرد: امیدواریم مردم عزیز محلات و نیم ور و در شهر‌ها و روستا‌ها با حضوری پر شور سرنوشت خودشان را به بهترین شکل در انتخابات پیش رو رقم بزنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.