مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تامین کالا و تجهیزات گازرسانی در سال ۱۴۰۰ برای تکمیل طرح‌های استان در اولویت است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان اعلام کرد: در سال جدید  تسریع در اجرای پروژه‌های گازرسانی در اولویت قرار دارد و گام اصلی برای تحقق این هدف فراهم آوردن به موقع کالا و تجهیزات است که با پیگیری‌ها و تعاملات انجام شده توانسته ایم در این زمینه موفق عمل کنیم.

گودرزی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۰۰ قلم از انواع کالا در مختلف از موجودی سایر شرکت‌های تابعه ملی گاز ایران تامین شده و این امر از مصادیق تلاش در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

او  با اشاره به استفاده بهینه از کالا‌های مازاد تصریح کرد: تامین و جایگزینی کالا‌های مورد نیاز از منابع مازاد سایر شرکت‌های تابعه علاوه بر اینکه گامی است در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می‌تواند کاهش هزینه‌های تدارکاتی، انبارداری و جلوگیری از رکود سرمایه و مدیریت نقدینگی، صرفه جویی‌های منطقی و محاسبه شده در شرکت گاز استان لرستان را محقق کرد.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان اضافه کرد: واحد کالا شرکت گاز لرستان در حفظ و نگهداری اموال و کالای موجود در انبار‌ها و تهیه و تأمین تقاضا‌های مورد نیاز واحد‌های مختلف دارای عملکرد مطلوبی است.

از مجموع مصرف کنندگان گاز استان ۵۴۷ هزار و ۷۸ مشترک خانگی، ۲۵ هزار و ۳۳۶ عمومی و یک هزار و ۱۵ مشترک صنعتی هستند.

 

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شرکت گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.