رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان از انجام ۵ هزار و ۵۰۰ مورد عمل جراحی در ۶ ماهه منتهی به سال ۱۴۰۰ دراین بیمارستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید محمد صالحی بهبهانی رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: از ۵ هزار و ۵۰۰ مورد جراحی‌های انجام شده، ۴ هزار ۸۱۷ مورد عمل جراحی به صورت الکتیو و به صورت غیر اورژانسی و با برنامه ریزی قبلی جراحان انجام شده است.

او افزود: طی ۶ ماه اخیر، تعداد ۵۶۸ مورد عمل جراحی اورژانسی در اتاق عمل این بیمارستان انجام شده است و ۱۱۵ مورد نیز به صورت سرپایی و بدون نیاز به بستری، روند درمان بیمار، پیگیری شده است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت:از آغاز شیوع بیماری  کرونا و اختصاص مراکز درمانی مشخصی به درمان مراجعین و بیماران کرونایی، این بیمارستان در شهرستان آبادان به عنوان تنها بیمارستان آموزشی پژوهشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان و غرب استان خوزستان، با جذب ۳۳ جراح متخصص و فوق تخصص در تمامی رشته درمانی و حضور ۶ نفر متخصص بیهوشی و نیز توانمندی کادر درمانی و پشتیبانی مجرب، تمام سعی خود را جهت پاسخگویی به بخش بزرگی از نیاز منطقه بکار گرفته تا خدمات درمانی مناسب و به موقع به شهروندان این منطقه ارائه شود.

صالحی در پایان عنوان کرد:از تمامی شهروندان تقاضا داریم که ضمن همراهی و همکاری با مدافعان سلامت در این شرایط سخت شیوع بیماری کرونا و رعایت توصیه‌های بهداشتی همکاران ما، با ارائه نظرات و پیشنهادات خود به سامانه تلفنی ۱۹۰ ما را در انجام خدمات درمانی مناسب، یاری کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.