مهمترین اخبار درباره انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در گیلان را می توانید در این بسته انتخاباتی بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ۸ روز به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ باقی مانده است.

ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه به صورت همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار أخذ رأی انتخابات شورا‌های شهر و روستا در استان گیلان در نظر گرفته شده است.

آغاز تبلیغات داوطلبان شورا‌های شهر و روستا در گیلان

محمود قاسم نژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: از امروز پنجشنبه ۲۰ خرداد ماه به مدت یک هفته داوطلبان تأیید صلاحیت شده شورا‌های اسلامی شهر و روستا می‌توانند برای برنامه‌های خود تبلیغ کنند.

انتشار دفترچه حقوق و تکالیف نامزد‌های انتخابات شورا‌ها

دفترچه حقوق و تکالیف ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا را در اینجا بخوانید.

اعلام اسامی نهایی نامزد‌های انتخابات شورا‌های رشت

در اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌ رشت اعلام شد.

اسامی نامزد‌های انتخابات شورا‌های آستارا اعلام شد

به آگاهی اهالی حوزه انتخابیه شهر آستارا و لوندویل می‌رساند که اسامی نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهرستان آستارا در فرم شماره  ۲۸ و به شرح جداول pdf قابل دریافت است.

همکاری ۶۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در گیلان

محمود قاسم نژاد رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: با توجه به برگزاری ۳ انتخابات ریاست جمهوری، شورا‌های شهر و روستا و اولین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در استان تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم پیش بینی شده است.

او ،  با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی شعب اخذ رای در گیلان افزود: ۳ هزار و ۳۰۵ شعبه ثابت و سیار برای انتخابات ریاست جمهوری و ۳ هزار و ۵۲۸ شعبه ثابت و سیار برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ۱۵۷ شعبه نیز برای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.