رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: اقدامات مهم در راستای توسعه استان معیاری مهم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: استان اردبیل به برکت نظام جمهوری اسلامی و تلاش مسوولان استان مسیر توسعه را می پیماید و در بسیاری از زمینه ها از جمله اجرای زیرساخت های راه و راه آهن، تولیدات صنعتی و طرح های کشاورزی و گردشگری از رتبه قابل توجهی در کشور برخوردار است.

او با بیان اینکه مردم نسبت به عمران و آبادانی استان حساس هستند، این اقدامات را از جمله مهم ترین عوامل مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای دانست.

معاون استاندار اردبیل به نقشه های دشمنان برای دلسرد کردن ملت از نظام و انقلاب اشاره کرد و تحریم های ناجوانمردانه را از جمله اقدامات دشمنان برای مایوس کردن ملت عنوان کرد.

ندایی بیان کرد: مردم استان همواره با مشارکت حداکثری در انتخابات دوره های گذشته پشتیبانی خود را از نظام و دولتمردان اعلام کرده اند.

او در ادامه با اشاره به افزایش سه درصدی نامزدهای شوراهای اسلامی روستاهای استان ، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها را در عمران و آبادانی شهرها و روستاهای استان با اهمیت دانست.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.