به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، غلامحسین غاربی، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل در نشست با مدیرعامل شرکت ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس گفت: آگاهی مردم از کارهای انجام شده و تلاش مسوولان باعث می شود که به آینده امیدوار باشند.
او با بیان اینکه شورای هماهنگی روابط عمومی ها با تشکیل کارگروه تخصصی برای ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی ها گام بر می دارد، افزود: تشکیل کارگروه های تخصصی در شورای هماهنگی و پرداختن به بحث های موضوعی می تواند در راستای اطلاع رسانی اقدامات انجام شده، برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
مشاور استاندار و مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل تصریح کرد: مدیرانی که به جایگاه روابط عمومی باور دارند و روابط عمومی را به عنوان بازوی توانمند سازمانی تلقی می کنند، قطعا در عملکرد و توسعه سازمانی نتیجه مثبت را دریافت می کنند.
غاربی با اشاره به اینکه باور کردن روابط عمومی و داشتن دیدگاه مثبت به این حوزه هر گونه تخریب و سو برداشت ها را نسبت به اداره یا شرکت خنثی می کند، افزود: هر مدیری که به روابط عمومی ها امکانات لازم از قبیل نیروی انسانی، اعتبار کافی، تجهیزات سمعی و بصری در اختیار روابط عمومی ها قرار داده است، در ارزیابی های این حوزه کاملا قابل لمس بوده و رتبه های برتری را از آن خود کرده اند.
او از برگزاری کلاس های آموزشی در استان خبر داد و گفت: علیرغم مشکلات موجود در روابط عمومی ها چندین جشنواره و کلاس های آموزشی در استان برگزار شده که اخیرا نیز دوره آموزشی بهره مندی از ظرفیت پهپادها در ارتقای اطلاع رسانی سازمانی با همکاری نهاد ریاست جمهوری در اردبیل برگزار شد که گواهی نامه معتبر در این راستا اعطا می شود.
مسوول روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق نه تنها هزینه نیست، افزود: در شرکت های معتبری مثل کشت و صنعت با این وسعت فعالیت نه تنها تبلیغات و اطلاع رسانی هزینه ای بر دوش این شرکت نمی گذارد بلکه نوعی سرمایه گذاری بلند مدت و اعتبار برای چنین شرکت ها محسوب می شود.
انتهای پیام/ع