پخش برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از امروز از صدا و سیمای استان مرکزی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پخش برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از امروز از صدا و سیمای استان مرکزی آغاز می‌شود و اولین   نامزد در لیست اعلامی  امروز روی آنتن شبکه آفتاب  می رود.

با توجه به شیوع کرونا و و لزوم خودداری از برگزاری تجمعات انسانی و بر اساس برنامه‌های اعلام شده ستاد انتخابات معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری از ۱۹ تا ۲۵ خرداد هر روز ساعت ۱۶:۳۰ از صدا و سیمای استان مرکزی (شبکه آفتاب) پخش خواهد شد.

بر این اساس برنامه‌های تبلیغاتی ۷ داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ۱۹ خرداد ماه از صدا و سیمای مراکز استان‌ها پخش خواهد شد.

ویژه برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی داوطلبان از ۱۹ تا ۲۵ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ هر روز در صدا و سیمای همه مراکز و با محوریت گفت و گو با هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری روی آنتن می‌رود.

در جدول برنامه‌هایی که از سوی معاونت امور استان‌ها اعلام شده است صدا و سیمای مراکز استان‌ها به ۷ گروه تقسیم شدند و هر کدام از ۷ داوطلب ریاست جمهوری ساعت ۱۶:۳۰ با مردم استان‌های گفتگو و برنامه‌های خود را ارئه خواهند کرد.

در صدا و سیمای استان مرکزی (شبکه آفتاب) هم این برنامه‌ها از ۱۹ تا ۲۵ خرداد هر روز ساعت ۱۶:۳۰ پخش خواهد شد.

این برنامه‌ها قرار بود از ۱۷ تا ۲۳ خرداد پخش شود که با تغییر پخش برنامه‌ها ۲ روز دیر‌تر آغاز شد.

اولین نامزد ریاست جمهوری امروز روی آنتن شبکه آفتاب + جدول

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.