رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی:

۷۰ ستاد مردمی حجت الاسلام رئیسی در فارس فعالیت دارند

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک در فارس و شیراز ۷۰ ستاد مردمی حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری ایجاد شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید مصطفی قاسمی رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی گفت: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی براساس برنامه پیش بینی شده، ساعت ۱۸ بعدازظهر پنج‌شنبه ۲۰ خرداد در ورزشگاه حافظیه شیراز با نخبگان، جامعه روحانیت، فرهنگیان، دانشجویان و سایر اقشار دیدار می‌کند.

او با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم برای انجام این سفر به صورت کامل انجام شده است، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را یکی از مهمترین اولویت‌ها در برنامه‌های این سفر تبلیغاتی و انتخاباتی اعلام و خاطرنشان کرد که همه برنامه‌ها مطابق با اصول اعلامی ستاد ملی مدیریت کرونا، رعایت و دنبال می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های آیت‌الله رئیسی در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد که: به دلیل مسائل مربوط به بیماری کرونا دعوت عمومی از مردم برای دیدار با حجت الاسلام رئیسی به شکل سابق انجام نخواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه در حال حاضر ٧٠ ستاد برای حمایت مردمی از ایشان در شهر شیراز فعال شده است، گفت: در روستا‌ها نیز مشارکت‌های مردمی بی نظیر است و مردم با همه بضاعت خود پای کار آمده‌اند.

او گفت: در صورت انتخاب حجت الاسلام رئیسی، دست مفسدان از همان ابتدا از قوه مجریه قطع خواهد شد تا دیگر نیازی به بررسی مفسده‌ها در قوه قضاییه نباشد.

قاسمی همچنین ایجاد وحدت در تمام ستاد‌ها را یک وظیفه شرعی دانست و گفت: البته برخی تمکین نکرده و در صدد ایجاد وحدت نیستند و اقدامات ناهماهنگی انجام می‌دهند، اما ما اعتقاد داریم که هدف و مسیر تمام ستاد‌های انتخاباتی رئیسی یکی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار