دشمنان بحرین هم چنین باختی برابر ایران را متصور نبودند! / سوزا نتوانست نقشه ایران را بخواند

یک رسانه عربی به بررسی علت باخت بحرین برابر ایران در بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال قطر پرداخت.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رسانه عربی الوطن به تحلیل باخت تیم ملی فوتبال بحرین با نتیجه ۳ بر صفر برابر ایران در دیدار‌های گروهی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پرداخت و نوشت:

"دشمنان ما انتظار نداشتند که تیم ملی  برابر  ایران این باخت سنگین  را متحمل شود و هیچکس تصور نمی‌کرد تیم ما این عملکرد متوسط ​​را از خود نشان دهد. بحرین در مسابقات دوستانه و  پیروزی برابر تیم کامبوج  در بالاترین سطح انرژی بود؛ بنا بر این تأثیر باخت برای همه تکان دهنده و دردناک است. این باخت ما را از  حضور  در جام جهانی که هنوز آرزوی  دست نیافتنی است، دورتر کرد.

همان طور که از عملکرد  هلیو سوزا و نقش برجسته او در دستاورد‌های تیم تمجید کرده ایم، اکنون مسئولیت این باخت را بیشتر به دوش او انداخته ایم. او در خواندن نقشه تیم ایران موفق نبود و در انتخاب تیمی که او مسابقه را با آن شروع کرد، خصوصاً خطوط دفاعی و میانی ضعف داشتیم. حتی تعویض‌های او خیلی دیر انجام شد و بعضی از آن‌ها با توجه به روند مسابقه عملی نبودند!

 تیم ملی ایران از آرامش بیشتری برخوردار بود و در ضدحملاتش موثرتر بود. ما انتظار داشتیم که سوزا در بخش دفاعی تکانی به خود دهد و بازیکنان را بهتر تعویض کند. باخت دردناک ما پایان جهان نیست. ما هنوز هم به توانایی‌ها و  کادر فنی تیممان اطمینان داریم."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار