فرماندار شهرستان اهر از تایید صلاحیت ۷۴ نفر از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خدابخش  فرماندار شهرستان اهر گفت: از مجموع ۹۴ داوطلب انتخابات شورای شهر اهر با استعفا و انصراف ۱۰ نفر از داوطلبان و رد صلاحیت ۱۰ نفر دیگر، در انتخابات شورای شهر اهر جمعا ۷۴ نفر تایید صلاحیت شدند.

او گفت: در سطح شهر اهر ۱۵۰ محل برای تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است که باید توجه داشت، چسباندن پوستر و بنر‌های تبلیغاتی در خارج از محل‌های تعبیه شده ممنوع بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

او افزود: ممنوعیتی برای برپایی ستاد انتخاباتی نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر وجود ندارد، ولی باید برپایی ستاد‌های انتخاباتی با رعایت ضوابط بهداشتی و دستورالعمل‌ها انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر گفت: امکان سخنرانی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر اهر در مساجد و فضا‌های سرپوشیده وجود ندارد و باید برنامه‌های تبلیغاتی و سخنرانی نامزد‌ها در فضای باز از جمله محوطه مدارس و ورزشی و ... باشد.

او افزود: باید توجه داشت که نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر تنها می‌توانند دو ستاد آقایان و بانوان راه‌اندازی کنند و لازم است ضوابط بهداشتی در این ستاد‌ها  رعایت شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.