استاندار قزوین و هیات همراه از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی البرز بازدید کردند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین و هیات همراه از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهر صنعتی البرز بازدید کردند و در جریان مسایل و مشکلات آن‌ها قرار گرفتند.

استاندار قزوین در بازدید از این واحد‌های صنعتی به نامگذاری امسال به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: مهمترین رویکرد دولت رونق و جهش تولید و حمایت از تولیدات داخلی است تا اشتغال تقویت شود.

هدایت الله جمالی پور افزود: اگر میخواهیم حمایت از تولید و صنعت به یک خط اصلی در مسیر فعالیت و کار ما تبدیل شود باید در گام نخست مشکلات و دغدغه‌های فعالان این عرصه را بشنویم و به این منظور حضور در واحد‌های صنعتی و تولیدی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی تاکید کرد: بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی با هدف حل موانع و مشکلات تولید و رونق اشتغال انجام می‌گیرد و مواردی که در بازدید‌ها توسط مدیران واحد‌های تولیدی بیان می‌شود به جد پیگیری و برای حل آن تلاش می‌شود تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

استاندار قزوین و هیات همراه روز چهارشنبه ازشرکت رامو تولید کننده انواع محصولات و قطعات پلاستیکی و گرانول پلیمری با اشتغال ۵۱ نفر واقع در شهرصنعتی البرز با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال بازدید کرد.

وی همچنین از شرکت صنیع بافت تولید کننده کیسه از پلی پروپلین با اشتغال ۱۸ نفر بازدید کرد و افزود: در شرایط فعلی راهبرد اصلی ما برای مدیریت اوضاع تقویت و حمایت از تولید است و مسئولان باید در جریان مشکلات و دغدغه‌های واحد‌های تولیدی قرار گیرند.

استاندار قزوین در ادامه از شرکت توسعه سرمایه گذاری صنایع پیکره تولید کننده انواع پالت و تسمه بسته بندی و فیلم سه لایه با اشتغال ۴۵ نفری واقع در شهر صنعتی البرز بازدید کرد.

وی همچنین از شرکت افرا بافت تولید کننده کیسه از پلی پروپیلن که زمینه اشتغالزایی ۴۵۰ نفر را فراهم کرده است بازدید کرد و از مسائل و مشکلات آن‌ها مطلع شد.

مدیران عامل این شرکت‌ها نیز در بازدید استاندار قزوین به بیان ظرفیت‌ها، مسایل و مشکلات واحد تولیدی خود پرداخته و برای حل آن‌ها دستور‌های لازم را دریافت کردند.

شهر صنعتی البرز به عنوان نخستین شهر صنعتی ایران در شهرستان البرز قرار داشته و در ۱۵ کیلومتر شهر قزوین واقع شده است.

استان قزوین یک شهر صنعتی، ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار