دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را ۲۹۷ نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۷ نفر به کرونا قطعی است.

او افزود: اکنون ۲۹۷ نفر در بخش‌های کرونایی در حال درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته ۶۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که  ۴۴ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد، ۱۷ نفر در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


او درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز دو مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسید که دو خانم ۸۶ و ۶۵ ساله بودند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۵ هزار و ۳۵۹ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۱۹۳ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.