معاون فرهنگی و جوانان اداره‌ کل ورزش و جوانان اصفهان گفت: ۲۶۲ سازمان‌ مردم نهاد حوزه جوانان در بخش‌های مختلف در استان اصفهان فعالیت می‌کنند که این تعداد بیش از رقم پیش بینی شده برای توسعه این نهادها تا امسال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس مرادیان معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بر اساس ابلاغ وزارت ورزش و جوانان، باید در استان اصفهان تا امسال ۲۴۰ سازمان مردم نهاد جوانان به ثبت می‌رسید که با برنامه ریزی انجام گرفته این رقم بیشتر شد.

او اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این تعداد باز هم بیشتر شود، زیرا تعدادی از تشکل‌های جوانان در انتظار ثبت هستند و پس از ثبت، مجوز فعالیت خواهند گرفت.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: تشکل‌های جوانان این خطه در موضوعات آسیب‌های اجتماعی، قوانین و مقررات، روش‌های تامین و مدیریت منابع مالی، مدیریت بحران، مدیریت کار گروهی، کارآفرینی، آموزش مسائل اقتصادی، مدیریت فردی، گزارش نویسی و کاهش معضلات اجتماعی در مناطق حاشیه نشینی و روستایی فعالیت دارند.

مرادیان با اشاره به نگاه حرفه‌ای و تخصصی به مباحث مختلف خاطرنشان کرد: برگزاری ۱۰ کارگاه تخصصی دانش افزایی و توانمند سازی اعضای سازمان‌های مردم نهاد جوانان برای ماه‌های پیش رو پیش بینی شده است.

او به لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری با کمک شبکه‌های اجتماعی اشاره و تصریح کرد: بسیاری از دوره‌های مشاوره تشکل‌های این استان به‌ویژه در مباحث اجتماعی و فرهنگی مانند ازدواج با به‌کارگیری فضای اجتماعی برگزار می‌شود که می‌تواند الگویی برای سایر فعالیت‌ها باشد.

استان اصفهان با جمعیتی بیش از پنج میلیون نفر دارای ۲۴ شهرستان، حدود ۳۷۵ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار