محموله لاستیک‌های قاچاق در بهار توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارگفت: از یک کامیون باری ۴۶۳ حلقه لاستیک قاچاق کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: مأموران ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری حامل لاستیک خودرویی مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

اوافزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۶۳ حلقه لاستیک قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن‌ها بنا بر نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نوری با بیان این که نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و بر هم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس بگیرند.

۴ تن سویا قاچاق در تویسرکان

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان موفق به توقیف ۲ دستگاه نیسان حامل ۴ تن سویا قاچاق شدند.

سرهنگ نبی شکرویسی ادامه داد: به منظور برخورد با سود جویان اقتصادی، ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان تویسرکان در ایست و بازرسی محور تویسرکان-کنگاور دو دستگاه نیسان حامل ۴ تن سویا را متوقف کردند.

اوبیان کرد: با بررسی اسناد و مدارک خودرو مشخص شد، که این دو دستگاه نیسان حامل سویا به صورت قاچاق و بدون مجوز است که خودرو‌ها توقیف و ۲ متهم نیزبا تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شکر ویسی با بیان این که کارشناسان ارزش این محموله را بیش از۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، گفت: محموله سویا مکشوفه تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار