فرماندار ملایر:

ملایر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با مشارکت حداکثری مردم است

فرماندار ملایر گفت:این شهرستان با ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر دارای شرایط رای، آماده برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی, معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر  در جمع اصحاب رسانه ملایر با بیان اینکه این شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم  با مشارکت حداکثری مردم است، گفت: ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر در این شهرستان  می توانند در انتخابات شرکت کنند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۹۳۸ نفر مرد و ۱۱۹ هزار و ۵۳۷ نفر زن هستند.

او ادامه داد:۵ هزار و ۳۹۳ نفر در این دوره از انتخابات در شهرستان ملایر رای اولی هستند.

 رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ملایر تصریح کرد: از مجموع ۱۹۵ داوطلبی که برای شورا‌های اسلامی شهر ثبت نام کردند، ۹ نفر انصراف دادند، ۱۵ نفر رد صلاحیت شدند و در نهایت صلاحیت ۱۷۳ نفر تایید شد که ۱۱۲ نفر مربوط به شهر ملایر، ۷ نفر اسلامشهر آقگل، ۹ نفر ازندریان، ۱۴ نفر شهر سامن، ۱۴ نفر زنگنه و ۱۷ داوطلب مربوط به  شهر جوکار است.

ولدی بیان کرد:برای انتخابات شورا‌های اسلامی روستا نیز ۹۵۹ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۷ نفر انصراف دادند و صلاحیت ۳۲ نفر نیز احراز نشد و در نهایت ۹۰۰ داوطلب تاییدصلاحیت شدند.

او تاکید کرد:در این دوره از انتخابات، در ۱۶۹ روستای شهرستان ملایر انتخابات شورا‌های اسلامی برگزار می‌شود که همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار ملایر در این دوره صاحب شورا می‌شوند.

 رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان گفت:۵ هزار نفر برای برگزاری انتخابات بیست و هشتم خرداد در این شهرستان به صورت مستقیم مشارکت دارند که ۲ هزار نفر این تعداد عوامل اجرایی را پشتیبانی می‌کنند.

ولدی افزود:در ۱۲ دوره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان متوسط نرخ مشارکت مردم بالای ۶۰ درصد و نرخ مشارکت مردم در انتخابات شورا‌های اسلامی بالای ۶۳ درصد بوده که در هر دوره روند مشارکت رو به افزایش بوده است.

او با بیان اینکه در برپایی تعداد ستاد‌های انتخاباتی داوطلبان ریاست جمهوری منعی وجود ندارد و داوطلبان شورا‌های اسلامی با توجه به ۲ منطقه شهرداری مجاز به زدن ۲ ستاد و البته خارج از رینگ مرکزی شهر هستند گفت:۴۵ نقطه برای تبلیغات محیطی داوطلبان شورا‌های اسلامی در سطح شهر پیش بینی شده است که از ۱۱۲ نفر ۵۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند و از فردا بنر‌ها با هماهنگی شهرداری ملایر در این نقاط نصب می‌شود.

فرماندار ملایر تاکید کرد:در این دوره از انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا،  شعب اخذ رای در این شهرستان با ۱۶ شعبه بیشتر نسبت به انتخابات قبل  به ۲۳۰ شعبه رسید که از این تعداد ۱۵۵ شعبه ثابت و ۷۵ شعبه سیار است.

ولدی اشاره کرد:عملکرد خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان ملایر مطلوب و قابل تقدیر است و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز با توجه به نقش و جایگاه اثرگذار خود، مردم را جهت حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت پرشور تشویق کنند.

او گفت:تولیدات خوبی در فضای مجازی از سوی خبرنگاران انجام می‌شود که نشان از عزم و اراده خوب آنان دارد و در روز‌های باقیمانده نیاز است برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، بسته‌های عملیاتی روانی مثبت توسط اصحاب رسانه تولید و منتشر شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار