سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: پمپ۱۳۲ کیلووات ۴۰-۲۵۰ شماره یک ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی در بندر امام (ره) تعمیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طریقی سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) گفت: نقص فنی پمپ ۱۳۲ کیلووات ۴۰-۲۵۰ شماره یک ایستگاه پمپاژ تاسیسات آبرسانی ایستگاه گزارش شد که بعد از اطلاع، مسئول اکیپ تعمیرات آبرسانی به محل اعزام و پس از بررسی و شناسایی مشکل اقدام به رفع نقص گردید.

او افزود: پمپ شماره یک به طور موقت از مدار خارج و نسبت به باز نمودن پمپ و تعویض قطعات مربوطه اقدام شد که با برنامه ریزی مناسب بدون کاهش ذخیره سازی مخزن و با کمترین نوسانات ممکن در شبکه آب شهر، پمپ مذکور مجدد در مدار آبرسانی قرار گرفت.

طریقی در ادامه بیان داشت: تعمیر این پمپ بزرگ و سنگین وزن با کمک پیمانکار و دیگر عوامل زحمتکش آبفای بندر امام خمینی (ره)  وارد مدار شد.

سرپرست اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: از شهروندان خواهمشندیم با رعایت صرفه جویی در مصرف برق و آب غیرضروری این اداره را در ارائه خدمات مناسب یاری کنند تا ان شاءالله بتوانیم از فصول گرم سال را با کمترین مشکل در بخش تامین و توزیع آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی عبور کنیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: پمپ آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار