از برنامه ریزی برای تعیین بازرسان ذخیره انتخاباتی در سمنان تا ثبت نام ۶۱۵ نفر در انتخابات شورا‌های اسلامی شهرهای استان

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

برنامه ریزی برای تعیین بازرسان ذخیره انتخاباتی در سمنان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری رئیس هیات بازرسی انتخابات استان سمنان در نشست مشترک اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان‌های استان سمنان گفت: آگاهی بازرسان درباره قوانین و مقررات حائز اهمیت است و باید برای افزایش این آگاهی‌ها تلاش شود.

ثبت نام ۶۱۵ نفر در انتخابات شورا‌های اسلامی شهر‌های استان سمنان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رئیس ستاد انتخابات استان سمنان گفت: از این تعداد ۵۳۹ نفر مرد و ۷۶ نفر زن هستند.
حبیب الله خجسته پور افزود: در شهرستان سمنان ۸۶ نفر، شهرستان شاهرود ۲۰۰ نفر، شهرستان دامغان ۱۰۳ نفر، شهرستان گرمسار ۶۶ نفر، شهرستان میامی ۳۳ نفر، شهرستان مهدیشهر ۸۳ نفر، شهرستان آرادان ۳۰ نفر و شهرستان سرخه ۱۴ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها داوطلب شده اند.

مشارکت ۱۱۰ داوطلب در انتخابات شورا‌های روستایی در دامغان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان ضمن بازدید از ۲ ستاد انتخابات بخش مرکزی و امیرآباد این شهرستان گفت: ۳۷ روستا در بخش امیرآباد و ۴۲ روستا در بخش مرکزی دامغان در انتخابات شورا‌های روستایی و تیره‌های عشایری مشارکت دارند.

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.