در بسته انتخابات ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ بخوانید؛

حضور پرشور مردم خوزستان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه

مهم‌ترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های شهر و روستا در خوزستان را در بسته انتخاباتی امروز بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  باید با بصیرت افزایی شمن را شکست دهیم و با حضور آگاهانه پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد ماه سربلندی ایران اسلامی را رقم زنیم و فرد اصلح و شایسته را انتخاب کنیم.

اعلام اسامی نامزد‌های انتخابات شورا‌ها در اهواز

فرمانداری اهواز با هدف اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، برای حوزه انتخابیه شهر اهواز صادر شده و اسامی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز بر روی پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری این شهرستان به نشانی https://ahwaz.ostan-khz.ir/۹۸۴۹/ قرار داده شده است.

۷۶۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در ۲ حوزه شهری اهواز و الهایی در این شهرستان ثبت نام کردند که ۷۴۵ نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی بوده است. از میان این داوطلبان، ۸۶ درصد مرد و ۱۴ درصد زن هستند.

رصد فعالیت ستاد‌های انتخاباتی

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان گفت: نامزد‌های انتخابات تنها مجاز به استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی در ابعاد ۱۰۰ ×۷۰ سانتی متر هستند و استفاده از بنر‌ها و تراکت‌هایی با ابعاد بزرگتر و ابعاد بیلبورد‌های تبلیغاتی ممنوع بوده و در صورت استفاده بلافاصله جمع آوری خواهد شد.

او بیان داشت: دیوار نویسی، استفاده از امکانات دولتی، چاپ بنر و تراکت با مضمون‌هایی غیرواقعی، راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و تبلیغ بر علیه نامزد‌های دیگر ممنوع است.

حضور پرشور خوزستانی‌ها در انتخابات

فریدون بندری سرپرست فرمانداری ماهشهر گفت: نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا و نمایندگان آن‌ها در شعب اخذ رأی و همچنین مردم نیز باید برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همیت کامل به خرج دهند و صنایع و شرکت‌های پتروشیمی می‌توانند تعمیرات اساسی خود را آغاز کنند، چرا که این تعمیرات تعطیل‌بردار نیست، ضمن اینکه در تعمیرات قبلی نیز شیوه‌نامه‌های بهداشتی بطور دقیق رعایت می‌شد.

او تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی اندیشیده شده و مرکز بهداشت در تمام شعب اخذ رأی نماینده خواهد داشت.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد در سراسر کشور، در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود که نسبت به دوره پنجم این انتخابات، ۱۱ شهر و ۳۱۱ روستا به تعداد شهر‌ها و روستا‌هایی که محل برگزاری انتخابات است، اضافه شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.