مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مشارکت حداکثری در انتخابات خار چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی گفت: آحاد جامعه با شرکت در انتخابات، به عنوان یک وظیفه ملی، زمینه‌ساز تقویت اقتدار و عزت ملی شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بانوان فعال فرهنگی و مذهبی استان گفت : با توجه به شرایط کشور و چشم دشمنان به میزان حضور مردم در انتخابات، ضرورت دارد تا آحاد جامعه در انتخابات امسال نیز همچون سال‌های گذشته حماسه خلق کنند.

او افزود: هر رای ، خاری در چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و باید بخش‌های مختلف برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: انتخابات در سراسر دنیا یک رویداد مهم سیاسی است که ابعاد داخلی و بین‌المللی دارد، اما در ایران انتخابات جایگاه ویژه دارد.

عبدالهی تصریح کرد: قوه مجریه در کشور دارای جایگاه ویژه و پیشران کشور است و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در واقع تقویت آبرو و عزت ملی است.

او یادآور شد: اکنون مذاکرات متوقف شده و دنیا منتظر است ببیند در جشن ملی جمهوریت ایران اسلامی چه اتفاقی می‌افتد، سپس تصمیم گرفته شود.

عبدالهی اذعان کرد: به دلیل مشکلات اقتصادی شاید مردم دچار یاس و ناامیدی شده باشند، اما در زمان حاضر با توجه یه شرایط کشور انتخابات یک وظیفه عینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مردم باید مسئولیت‌پذیر باشند و در انتخابات پرشور شرکت کنند و در این بین زنان نقشی مهم و کلیدی دارند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.