مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی:

فرسایش خاک از اصلی‌ترین دغدغه‌های زیست محیطی است

عباس نژاد گفت: کشور ما گرفتار مسائلی مانند کمبود آب، خشکسالی، جنگل زدایی و کویرزایی است و فرسایش خاک هم از دغدغه‌های زیست محیطی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، عباس نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک  گفت: اکنون مشکلات زیست محیطی جامعه یکی از اساسی‌ترین چالش‌های کشور می‌باشد.

دبیر کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک استان آذربایجان شرقی گفت: حل مشکلات محیط زیست جامعه همراهی مردم و ارتقای  سطح فرهنگ و سواد زیست محیطی، همدلی و همکاری سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی را می‌طلبد.

عباس نژاد گفت: انتظار ما از همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مرتبط این است که به موضوعات محیط زیستی بیشتر بپردازند و در بحث توسعه، اهداف توسعه متوازن و پایدار را مد نظر قرار دهند.

او گفت: در راستای تحقق شعار سال"تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" پانزدهمین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک در راستای بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی، صنعتی و کشاورزی و به مناسبت هفته محیط زیست برگزار شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی افزود: در این جلسه، با بررسی پرونده‌های مطروحه در کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک ضمن لحاظ نمودن ضوابط و قوانین، واحد‌هایی که فاقد آلایندگی بوده و صرفاَ در مورد اعمال ضوابط استقرار واحد‌های تولیدی، خدماتی و صنعتی مشکلاتی داشتند در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق بهینه شعار سال و رفع موانع سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال و فضای کسب و کار مورد تصویب قرار گرفت.

او گفت:طی امسال تعداد ۴۵ فقره پرونده در قالب چهار کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفته است.

انتهای  پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.