یک فعال سیاسی در شهرکرد گفت: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، گزینه درست، شایسته و دردشناس جامعه را انتخاب کنند تا زمینه‌های دستیابی به پیشرفت فراهم شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی امیری مسئول امور استان‌های ستاد انتخاباتی محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به پیش‌رو بودن انتخابت ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثری و گسترده مردم در انتخابات امسال، باعث تسریع در روند و حرکت رو به رشد کشور خواهد شد.

او افزود: مردم در روز ۲۸ خردادماه امسال با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات، گزینه درست، شایسته و دردشناس جامعه را انتخاب کنند تا زمینه‌های دستیابی سریع‌تر به پیشرفت فراهم شود.


بیشتر بخوانید


امیری اضافه کرد: متاسفانه بخشی از مشکلات کنونی کشور نتیجه انتخاب‌های نادرست در گذشته است و اکنون نباید اشتباه‌های گذشته را تکرار کرد.

او، مشارکت حداکثری در انتخابات را نشانه مقبولیت نظام اعلام کرد و گفت: مردم کشور‌های مختلف دنیا با حضور حداکثری در انتخابات مختلف، مقبولیت خود را از حکومت نشان می‌دهند.

امیری با اشاره به رعایت ۲ اصل مهم جمهوریت و اسلامیت در ۴۲ سال گذشته یادآور شد: مردم ایران از ابتدای پیروزی اقنلاب اسلامی به جمهوری اسلامی آری گفتند و در این سال‌ها با حضور حداکثری و پُر شور در انتخابات مختلف، همواره اقتدار، عزت و پیروزی از ولایت خود را به دنیا ثابت کردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار