۹۰ شعبه اخذ رای به عجب‌شیر اختصاص یافت

فرماندار عجب‌شیر گفت: برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در ۲۸ خرداد ماه ۹۰ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در سطح شهرستان عجب شیر در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، اصغرپور فرماندار عجب‌شیر گفت:۴۱ شعبه اخذ رای به شهر‌های عجب‌شیر و جوان قلعه و ۴۹ شعبه به روستا‌های بخش مرکزی و قلعه‌چای اختصاص دارد و یک هزار و ۶۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی، امنیتی و پشتیبانی در سطح شهرستان عجب شیر فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به اینکه در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای در این شهرستان وجود دارد، افزود: در این دوره از انتخابات۹۵۰ نفر رای‌اولی در این شهرستان وجود دارند.

اصغرپور گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نیز تعداد شعبه‌های اخذ رای در سطح شهرستان افزایش یافته است و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رای با دقت رعایت خواهد شد.

او افزود: هر کاندیدای شورا تنها می‌تواند دو ستاد برادران و خواهران با معرفی مسئول ستاد به فرمانداری دایر کند و هر کاندیدای ریاست جمهوری یک ستاد مرکزی با معرفی مسئول ستاد توسط مسئول ستاد استانی می‌تواند داشته باشد و برای ستاد فرعی هم باید مسئول ستاد توسط مسئول ستاد شهرستانی به فرمانداری معرفی شود.

فرماندار عجب‌شیر گفت: دایر کردن ستاد تبلیغات بدون مجوز ستاد انتخابات شهرستان غیرقانونی است و در صورت مشاهده جمع‌آوری خواهد شد.

او بر رعایت قانون تبلیغات و اخلاق‌مداری در انتخابات تاکید کرد و توجه به دستورالعمل تبلیغات توسط کاندیدا‌های شورا‌های شهر را مهم دانست و از نظارت کارشناسان بهداشتی در شعب اخذ رای با توجه به شرایط کرونا به صورت مستمر خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.