حجت الاسلام خطاط گفت: هریک از ما باید در حد توان، اهمیت حضور در انتخابات را به دیگران گوشزد و آنان را به این امر خطیر تشویق کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام خطاط رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان، اولین و اساسی‌ترین موضوع در انتخابات را مشارکت حداکثری مردم دانست و گفت: حضور در پای صندوق به معنای رای به جمهوری اسلامی و به معنای صحه گذاشتن بر رفراندوم ۴۰ سال پیش و پذیرفتن نظام و قانون اساسی است.

او ادامه داد: در همین زمینه ۵۲۸ نفر از علماء و استادان حوزه علمیه اصفهان در بیانیه‌ای از مردم شریف ایران به ویژه مردم شریف اصفهان دعوت کردند تا پای صندوق‌های رای حاضر شوند و ان شاءالله این دعوت همانند گذشته مورد اجابت مردم قرار بگیرد.

رییس سازمان بسیج اساتید و نخبگان حوزه‌های علمیه اصفهان توجه به سابقه و کارنامه نامزد‌ها را بهترین معیار برای شناخت رفتار آینده آنان خواند و اظهار کرد: با انتخاب رئیس جمهوری ۴ سال و به تعبیر دیگر ۸ سال زمام مملکت خود را به دست یک جریان می‌دهیم نه یک شخص و بر اساس آن تفکری بر جامعه حاکم می‌شود که متناسب با دیدگاه‌های خود به امور اجرایی می‌پردازد و بنابراین باید در انتخاب خود بسیار حساس باشیم.

حجت الاسلام خطاط با بیان اینکه مناظره از اصول لازم برای تبادل افکار و روشن شدن مطالب است گفت: مناظره، چنانچه از اصول اخلاقی فاصله بگیرد و توهین‌ها در آن وارد شود، قطعا نمی‌تواند ما را به روشنگری برساند بلکه مخرب و ویرانگر خواهد بود.

او به اهمیت انتخابات شورا‌ها هم پرداخت و گفت: انتخابات شورای شهر از اهمیت بالایی برخوردار است و ۴ سال قرار است امکانات شهر در اختیار عده‌ای قرار بگیرد. اگر دقت و توجه نداشته باشیم کسانی وارد شورا‌ها می‌شوند که با رای دادگاه به خاطر فساد اعتقادی، مالی، اخلاقی عزل می‌شوند؛ لذا انتخاب ما باید انتخاب دقیقی باشد تا شاهد شهری آباد هم ازنظر عمرانی و هم از لحاظ فرهنگی و مذهبی باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.