فرمانده انتظامی البرز از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر مسلح شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در بخش چهارباغ که منجر به قتل ۲ نفر و مجروح شدن یک نفر شد شناسایی و دستگیری عاملان قتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی ساوجبلاغ قرار گرفت.

او افزود: مرکز پیام پلیس آگاهی، از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پراید خبر داد که منجر به تیراندازی و قتل راننده وی شده بود و چند ساعت پس از این جنایت نیز حمله مسلحانه به ۲ نفر راکب موتورسیکلت که در آن یکی از راکبان کشته و راکب دیگر نیز موفق به فرار شده بود، به این پلیس مخابره شد.

فرمانده انتظامی البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی بلافاصله وارد عمل و با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده پلیسی موفق شدند ۲ نفر از قاتلان مسلح بخش چهارباغ را شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه هر ۲ متهم را در کمتر از ۲۴ ساعت از وقوع آخرین قتل در مخفیگاه شان در یکی از باغ‌های چهارباغ دستگیر کنند.

او افزود: متهمان دستگیر شده پس از رو به رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، بنابراین لب به اعتراف گشودند و اذعان داشتند، با تشکیل یک باند ۴ نفره و تهیه یک قبضه سلاح گرم اقدام به زورگیری و سرقت‌های مسلحانه در سطح استان البرز می کرده اند.

سردار محمدیان گفت: همدستان این ۲ متهم دستگیر شده با تلاش شبانه روزی کارآگاهان در دو عملیات جداگانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی ساوجبلاغ منتقل شدند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۲ قبضه سلاح گرم و سرد، ۲ دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد، گفت: پلیس مقتدرانه با هرگونه ناامنی برخورد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای هنجارشکن، امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.