مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از جان باختن فردی در حال حفر چاه در حوالی روستای باقرآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا میرزایی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: در ساعت ۹ صبح بیستم خردادماه، از وقوع یک حادثه در حوالی روستای باقرآباد مطلع شدیم و بلافاصله تیم تخصصی امداد و نجات به‌ همراه خودروی مجهز به تجهیزات نجات از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام شد.

او افزود: تیم امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌سرعت در محل حادثه حضور پیدا کرد و عملیات امداد و نجات را با توجه به شرایط خاص حادثه که در حین حفر چاه رخ داده بود، در دستور کار قرار داد.

میرزایی، علت این حادثه را بی‌احتیاطی بیان کرد و افزود: بررسی‌های اولیه نشان داد با توجه به تاریک بودن عمق چاه ۴۵ متری، اقدام به انتقال روشنایی به‌صورت غیر ایمن به داخل چاه شده و فرسودگی کابل موجب برق‌گرفتگی فرد مُقنی و مرگ وی شده است.

او تصریح کرد: با توجه به عمق زیاد چاه، پس از تلاش بیش از یک ساعته پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فرد حادثه دیده که یک جوان ۲۴ ساله از اتباع افغانستانی بود، از چاه خارج شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار