فلاح زاده با اشاره به اجرای طرح‌های توسعه و ارتقای شبکه مخابراتی در خوزستان گفت: شبکه فیبر نوری در رامهرمز و باغملک به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات خوزستان با اشاره اجرای طرح‌های توسعه شبکه فیبر نوری و شبکه ارتباطات در شهر‌ها و روستا‌های استان گفت: با حفاری و نصب ۳۷ کیلومتر فیبر نوری مسیر‌های سلتون، پتک جلالی رامهرمز، سرله، دالان و میداود باغملک انجام شد.

او بیان کرد: با اجرای طرح توسعه شبکه فیبر نوری، ساکنان این مناطق و روستا‌های این مسیر کیفیت ارتباطی را در بخش‌های مختلف از جمله؛ آموزش آنلاین، کشاورزی، سلامت و بانک داری تجربه می‌کنند.

فلاح زاده هدف از اجرای این پروژه را ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی جهت ارائه خدمات پهن، ارتقای کیفیت ارتباطات و پهنای باند مراکز مخابراتی و اینترنت سایت‌های تلفن همراه در مناطق مذکور عنوان کرد.

براساس این گزارش؛ با افزودن ۳۷ کیلومتر به شبکه فیبر نوری و توسعه آن در مناطق مختلف، میزان پوشش این شبکه توسعه مناسبی پیدا خواهد کرد که این امر به عنوان یک زیرساخت ارتباطی جدید و کارآمد تأثیر زیادی در ارتقای کیفیت ارتباطات به منظور ارائه خدمات مطلوب در سطح استان دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار