پلیس رژیم صهیونیستی چند فلسطینی ساکن قدس را برای ممانعت از ورود عضو افراطی پارلمان صهیونیستی به مسجدالاقصی و باب العامود، بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، فلسطینی‌های ساکن قدس از ورود ایتمار بن غفیر، نماینده افراطی کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و شهرک‌نشین‌های صهیونیست به باب العامود و مسجدالاقصی ممانعت کردند و آن‌ها را از این منطقه بیرون راندند.

به دنبال این اقدام اهالی قدس، پلیس اشغالگر صهیونیستی چند فلسطینی ازجمله یک کودک را به‌دلیل تلاش برای جلوگیری از ورود بن غفیر به باب العامود بازداشت کرد.

نیرو‌های رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن فلسطینی‌های معترض در باب العامود، از بمب‌های صوتی استفاده کردند و جوانان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

علاوه بر این نیرو‌های صهیونیست اهالی محله شیخ جراح که در اعتراض به حکم دادگاه این رژیم در مورد تخلیه خانه‌هایشان تجمع کرده بودند را سرکوب کردند.

در همین راستا، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس هشدار داد: «همراه رهبران مقاومت فلسطین، تحولات قدس و مسجدالاقصی را زیر نظر داریم.»

ابوعبیده افزود: «آنچه در قدس و مسجدالاقصی جریان دارد، تلاش‌های تنش‌زا و خصمانه اشغالگران و رهبران آن‌ها است.»

سخنگوی گردان‌های القسام تأکید کرد: «نسبت به تعرض به مسجدالاقصی به شدت هشدار می‌دهیم و به مرابطین مسجدالاقصی که از آلوده شدن آن به صهیونیست‌ها مانع می‌شوند، درود می‌فرستیم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار