سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: اخذ مجوز و اعلام نشانی ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های شورای شهر و روستا در این شهرستان الزامی است.

فریدون بندری و سرپرست فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات بندر ماهشهر در حاشیه در جلسه توجیهی نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بر لزوم اعلام نشانی ستاد‌های تبلیغاتی پیش از راه‌اندازی و آغاز تبلیغات تأکید کرد و گفت: هر یک از هواداران و نامزد‌ها از این مهم سرپیچی کنند با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

او با بیان اینکه در بندر ماهشهر فقط ۶ نفر و در بندر امام خمینی (ره) ۵ نفر از نامزد‌ها نشانی ستاد‌های تبلیغاتی خود را اعلام کرده‌اند، افزود: قطعاً راه‌اندازی ستاد‌های تبلیغاتی بدون اعلام به ستاد انتخابات تخلف بوده و مجدداً تأکید می‌شود نامزد‌های شورای شهر نسبت به این مهم به صورت فوری اقدام کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد ماه در سراسر کشور با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در سراسر کشور برگزر خواهد شد و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده با توجه به شرایط خاص کرونایی، فرآیند رای گیری از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۲ بامداد روز بعد با مجوز وزارت کشور ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.