رئیس پلیس فتای خراسان شمالی گفت: ۹ نفر از عاملان انتشار خبر کذب کودک ربایی، در فضای مجازی استان شناسایی و پنج نفر از عوامل اصلی این خبر دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ یوسف شاکری رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی گفت : پلیس فتا پس از  خبر کودک ربایی بررسی را برای شناسایی متهمان شروع کرد که خوشبختانه ۹ نفر از عاملان اصلی آن شناسایی و  ۵ نفر  از آن‌ها دستگیر و مابقی متهمان نیز به زودی دستگیر و تحویل قانون می‌شوند.

 سرهنگ شاکری افزود: پرونده عاملان انتشار این اخبار کذب و نادرست در نیروی انتظامی در حال پیگیری است و پس از تکمیل برای برخورد قانونی در اختیار دادگستری کل استان خراسان شمالی قرار می‌گیرد.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در هفته گذشته این افراد خبر کذب مربوط به کودک ربایی در شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان و شیروان در سطح گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر کردند که باعث نگرانی برخی از خانواده‌ها در این استان شدند.

رئیس پلیس فتای استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برخی از افراد بدون اطلاع از صحت و سقم اخبار، این مطالب غیر واقع را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و ناخودآگاه نگرانی مردم به خصوص برخی خانواده‌ها را فراهم می‌کنند.

او گفت: انتشار هرگونه اخبار کذب و شایعه پراکنی در فضای سایبری جرم محسوب می‌شود و عاملان انتشار آن نیز تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

 منبع:ایرنا

انتهای پیام/د

برچسب ها: پلیس فتا ، کودک آزاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.