وزیر صمت گفت: با بهره برداری از معادن تیتانیوم، طلا، کرومیت و سنگ آهن در جنوب کرمان، مسیر پیشرفت در این منطقه شروع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: استان کرمان از مناطق مهم کشور است و خوشحالم با درایت استاندار و نماینده، ولی فقیه در این استان، همدلی و نشاط به وجود آمده است.

او رمز بقای نظام و انقلاب را کار کردن برای خلق عنوان کرد و افزود: با همدلی می‌توان توانمند سازی مردم را ایجاد کرد.

رزم حسینی با تشکر و قدردانی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جنوب کرمان در صنعت، معدن و تجارت، برنامه‌های بسیار خوبی دارد و معادن زیادی اکتشاف شده است که دیگر جنوب نمی‌تواند محروم باشد.

او با اعلام اینکه جنوب کرمان مسیر پیشرفت را شروع کرده است، بیان داشت: معادن تیتانیوم، طلا، کرومیت و سنگ آهن در جنوب در کنار دیگر معادن منطقه موجب اتفاقات خوب خواهد بود.

وزیر صمت گفت: اقتصاد مقاومتی قلعه گنج خوب شروع شد؛ ولی آقای فتاح کم لطفی می‌کند و این ربطی به اشخاص ندارد و کار باید ادامه یابد و باید پیگیر باشیم.

علی زینی وند، استاندار کرمان نیز گفت: رزم حسینی ایده‌های بکری در دوران استانداری پایه گذاری کردند و در دوران وزارت نیز سومین دور سفر ایشانست که خوشبختانه اکنون با همکاری شرکت‌های بزرگ، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان شروع سرمایه گذاری را در استان شاهدیم تا عادلانه تحولاتی عظیم را در استان داشته باشیم.

او افزود: در حوزه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در استان هیچ گونه نگرانی در حوزه امنیت و برگزاری آن نداریم و این هماهنگی با همراهی و تدابیر نماینده، ولی فقیه فراهم شده است.

زینی وند تصریح کرد: جا دارد از سه شرکت بزرگ و مادر استان تشکر کنم که با برنامه ریزی هدفمند در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین در حوزه برق و آب فعالند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت: در استان چند اتفاق خوب رقم خورده که فرصت بزرگی برای تحول استانند.

او به رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: استان کرمان شخصیتی را از دست داد که داغ آن بر دل همه نشست، کسی که صدای مظلومان را می‌شنید و از آن دفاع می‌کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: دشمن اعتراف دارد، جبهه مقاومت به نقطه‌ای رسیده که زمینه از بین رفتن رژیم جعلی را فراهم کرده است.

او بیان داشت: اکنون استان کرمان با وجود آرامگاه شهید سلیمانی به یکی از زیارتگاه‌های کشور تبدیل شده و در همین شرایط کرونا از پنجاه کشور دنیا به اینجا آمده اند و اولین فرصت استان این آرامگاه است.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: این استان به صورت خدادادی مرکز ثروت‌های با القوه و به فعلیت رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود: مدیریت اجرایی استان یعنی استاندار، جوان و با انگیزه و با تجربه است و مجمع قدرتمند و با دانش نمایندگان استان نیز که فعالیت چشمگیری در خدمت به مردم دارند از فرصت‌های خوب این استانند.

او تصریح کرد: تحولات حوزه صنعت و معدن فرصت دیگر استانست و مدیریت معادن جوانتر شده و جوان‌های فعال وارد صحنه شده اند و برکات آن متوجه استانست که نتیجه اعتماد به جوانان با انگیزه است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: بنگاه‌های اقتصادی برجسته استان نیز خوب کار می‌کنند و بخشی از محرومیت استان را برطرف می‌کنند و حضور وزیر لایق، کاردان و جهادی صمت باعث کار‌های بزرگی در کشور و استانست و امیدواریم کار‌های زیر بنایی در استان صورت بگیرد.

انتهای پیام/ب

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار