مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و یکم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محموله به روش بارکنی در استان به ویژه شهرستان‌های آبیک، البرز و قزوین در آزاد راه‌ها و در استراحتگاه‌های تریلی‌های ترانزیتی و ایجاد جو نا امنی و نارضایتی برای محموله‌های ترانزیتی استان و کشور بلافاصله کارگروه ویژه‌ای در پلیس آگاهی استان تشکیل و شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی کار آگاهان و اقدامات اطلاعاتی و فنی ۸ نفر از متهمان شناسایی و با انجام اقدامات نامحسوس پلیسی و هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه ۷ متهم در غرب تهران و یک متهم دیگر پرونده در استان البرز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه آنان در یک انبار اموالی از قبیل فرش‌های ماشینی، طاقه‌های پارچه، دستگیره در منزل و ذغال‌های صنعتی کشف شد که برخی از اموال در استان قزوین سرقت شده بود.

او اضافه کرد: پس از شناسایی اموال توسط مال باختگان، رد مال شد و تلاش برای شناسایی مال باختگان سایر اموال سرقتی کشف شده ادامه دارد.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: متهمان در بازجویی و تحقیقات کارآگاهان به ۲۰ فقره سرقت محموله به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

سرقت در پوشش نان خشکی

سرهنگ احمد اشرفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: ماموران انتظامی حین گشت زنی با یکی از سارقان سابقه دار که با یک چهارچرخ در حال حمل میلگرد و مقداری لوله گاز بود مواجه شدند، در بررسی انجام شده ۱۰۰ کیلوگرم میلگرد و ۶ متر لوله گاز که از ایستگاه راه آهن به سرقت برده بود از وی کشف و سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه این فرد معتاد به مواد مخدر شیشه است ودر بررسی سوابق وی سابقه سرقت از اماکن خصوصی وجود دارد، خاطرنشان کرد: اخیراً تصاویری از دستگیری این فرد که توسط افراد نا آگاه تهیه شده، در فضای مجازی منتشر شده است که او را به عنوان یک کاسب که با جمع آوری و فروش نان خشک ارتزاق می‌کند معرفی کرده اند.

دستگیری سارق اماکن خصوصی بوئین زهرا

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی و باغات و مزارع در شهرستان بوئین زهرا، شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل این سرقت‌ها در دستور کار پلیس این شهرستان گرفت.

سرهنگ داود عبدالمالکی با بیان اینکه پس از اقدامات تخصصی یک نفر در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و دستگیر شد، خاطرنشان کرد: فرد دستگیر شده به ۲۳ فقره سرقت اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و باغات در این شهرستان و ۳ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان‌های البرز، آبیک و بوئین زهرا اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.