رئیس علوم پزشکی استان زنجان گفت: بیش از ۸۱ درصد از سالمندان بالای ۸۰ سال واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قزلباش رئیس علوم پزشکی استان زنجان از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان خبر داد و گفت: زدن ماسک در استان زنجان بسیار کاهش یافته است.


او با اشاره به تزریق واکسن کرونا به سالمندان در استان زنجان گفت: بیش از ۸۱ درصد از سالمندان بالای ۸۰ سال و ۷۳ درصد از سالمندان بالای ۷۰ سال در استان زنجان واکسینه شدند.

رئیس علوم پزشکی استان زنجان از کاهش محسوس بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی زنجان خبر داد و گفت: افراد مثبت به کرونا هم در استان زنجان بیش از ۳۰ درصد کاهش داشته است.

قزلباش همچنین از کاهش فوتی‌های کرونا در استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر بیمار بستری در مرکز آی سی یو استان زنجان وجود ندارد.

او تشریح کرد: همچنان تزریق واکسن به سالمندان بالای ۸۰ و ۷۰ سال در استان زنجان ادامه دارد و از خانواده‌ها درخواست می‌شود در زمان معین شده به تزریق واکسن اقدام کنند تا طبق برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شده تزریق واکسن به خوبی جلو برود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: از مردم استان زنجان درخواست می‌شود نسبت به زدن ماسک اهتمام جدی داشته باشند چرا که کرونا هنوز تمام نشده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.