همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری، کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی پویشی مردم ایران را به حضور در انتخابات دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایران هستیم؛ تب و تاب انتخابات جوانان را بر سر ذوق آورده و زنگ هشدار «رای تو فردای من» حتی کودکان زیر ۱۰ سال را بیدار کرده است. پس از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی در ۱۲ خرداد ماه و اعلام وعده‌های عجیب و غریب نامزد‌های ریاست جمهوری، آتش انتخابات بار دیگر بین مردم شعله‌ور شد. کاربران فضای مجازی با انتشار هشتگ‌هایی به مناظره واکنش نشان دادند و انتخاب فرد اصلح برای کشور را ضروری دانستند.

۱۸ خرداد دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد، این بار صدای بحث جوانان بر سر انتخاب رئیس جمهور شایسته، بیشتر شنیده می‌شد، گویی برخی‌ها نظرهایشان با صحبت‌های جنجالی کاندیدا‌ها تغییر کرده بود. وعده‌های یارانه ۴۵۰ هزارتومانی، رفع فیلتر شبکه‌های اجتماعی، برداشتن گشت ارشاد، حمایت از بانوان، وام ۵۰ میلیونی اشتغال و حل مشکل مسکن باعث شد تا مردم ایران بار دیگر برای حل مشکلات به دنبال فرد اصلح بگردند.

در این هیاهوی انتخاباتی باز هم شبکه‌های معاند مثل سال‌های گذشته با تمام توان تبلیغاتی علیه جمهوری اسلام را پخش می‌کنند تا مردم را از رای دادن منصرف کنند. اما به راستی هدف این شبکه‌ها چیست؟!

انتخابات برای تمام کشور‌های جهان حائز اهمیت است، پس نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اگر در انتخابات شرکت نکنیم یعنی آینده کشورمان برای ما اهمیتی ندارد یا حتی ممکن است فردی به ریاست برسد که صلاحیت اداره امور کشور را نداشته باشد. شبکه‌های معاند با تبلیغات حرفه‌ای و برنامه ریزی شده سعی دارند روحیه انقلابی جوانان را تضعیف کنند و آن‌ها را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلسرد کنند. این درحالی است که رهبر انقلاب بارها بر ضرورت در شرکت انتخابات چه امسال چه در سال‌های گذشته تاکید کرده است. شهدای جنگ تحمیلی 8 ساله هم برای استقلال کشور عزیزمان به میدان رفتند و حالا این انتخابات است که نمود استقلال جمهوری اسلامی است. اگر بگذاریم استقلال ایران مورد خدشه قرار بگیرد در اصل اجازه داده ایم دیگران برای ما تصمیم بگیرند و این امر با اهداف پاک شهدای کشور منافات دارد.

پویش #رای_تو_فردای_من به راه افتاد

کاربران فضای مجازی همواره درباره مسائل مهم با انتشار توئیت، تصویر، و ویدئو نظر خودشان را اعلام می‌کنند. این نکته باعث شده تا صدای مردم راحت‌تر به گوش مسئولان برسد. البته کاندیداها در مناظرات نشان دادند که تا حدودی درد مردم را می‌دانند اما مهم‌ترین چالش مطرح شده توسط کاربران در توئیتر این بود که چه کسی برنامه بهتری را برای حل مشکلات کشور دارد. آن‌ها با انتشار توئیت‌هایی نوشتند باید تمامی مردم در انتخابات شرکت کنند تا فرد شایسته به صندلی ریاست جمهوری تکیه بزند. به همین منظور پویشی در فضای مجازی شکل گرفت تا یادمان بیفتد که ما آینده کودکان این سرزمین را می‌سازیم پس در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب فرد اصلح، فردای روشنی برای خودمان و کودکانمان رقم بزنیم. در ادامه تصاویر و ویدئو و توئیت‌های منتشر شده در رابطه با این پویش را مشاهده می‌کنید:

رای تو فردای من

رای تو فردای من

رای تو فردای من

رای تو فردای من

رای تو فردای من


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
France
محسن
۰۸:۲۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
من يك معلم هستم واقعا اين داغي تنور انتخابات حس ميكنم از فاميل گرفته تا گروه هاي مدرسه و حتي بيرون همه مردم شور شوق انتخابات دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
امیدوارم پراید بشه 5 میلیون دلار بشه 3 تومن گوشت بشه کیلویی 20 تومن مرغ بشه کیلویی 8 تومن
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۰۸:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ما برای آینده و فرزندان این سرزمین هم که شده رای میدهیم ما به فردی رای می دهیم که ایران را گلستان سازد و طرحها و برنامه ها و نقشه های بزرگ در سر بپروراند و نه برای ملتی هشتاد ملیونی که برای جمعیتی نیم ملیاردی برنامه بچیند و برنامه ریزی کند و برای گرفتن بازارهای اطراف ایران عزیز هم تلاش کند.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۷:۴۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
واقعا هر رای ما رای هشتاد ملیون حال و رای صدها ملیون فرزندان آینده است پس هموطنان و ایرانیان عزیز و سربلند با انتخاب شایسته ترین به حال و آینده و فرزندان خودمان و این سرزمین کمک کنیم.
France
ده شصتي
۰۵:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
ما همون كودكاني هستيم كه پدرانمان راي دادن و ما نيز راي داديم و با انگشتمان زديم تو چشم امريكا
آخرین اخبار