دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد مبتلایان به کرونا که تا کنون در این استان شناسایی شده‌اند به ۴۶ هزار و ۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان را در زمان حاضر ۲۸۱ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۲۵ نفر به کرونا، قطعی است.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۳۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۲۲ نفر از آن‌ها به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه هم اکنون ۲۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۱۵ نفر از این تعداد، در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.


بیشتر بخوانید


کشمیری با اشاره به اینکه امروز یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت رسیده است، این مورد را مردی ۷۵ ساله بدون سابقه بیماری عنوان کرد.

او گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۶ هزار و ۶ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند و هزار و ۱۹۴ نفر هم به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.