نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مناظره‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نامزدها توصیه کرد: سیاه نمایی نکنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان گفت: شنبه ۲۲ خرداد ماه مصادف با اول ذی الحجه ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز هفته کرامت است.

او به زائران گیلانی مرقد حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در قم اشاره کرد و افزود: به طور قطع اتصال راه آهن گیلان به قم مسافران بسیاری دارد و تلاش می‌کنیم با همراهی مسئولان مربوطه این امر محقق شود.

امام جمعه رشت با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا در ۲۸ خرداد ماه اظهار داشت: آمریکا در دوره ریاست جمهوری ترامپ به دنبال فشار حداکثری بر ایران بود و با روی کار آمدن بایدن به دنبال مهار حداکثری است.

آیت الله فلاحتی ترساندن مردم از روی کار آمدن دولت انقلابی را از ترفند‌های دشمن برای کاهش مشارکت در انتخابات دانست و گفت: دشمن درصدد برجسته سازی تحریم ها، اعمال فشار و تحریف و با القای مهندسی انتخابات به دنبال کاهش حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

او با اشاره به مناظره‌های نامزد‌های سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران افزود: یک مناظره دیگر باقی مانده و به عنوان برادر کوچک و یک شهروند توصیه می‌کنم نامزدهای انتخابات سیاه نمایی نکنند، زیرا تخریب کردن کار عاقلانه‌ای نیست و دشمن شادکن است.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: مردم مسئولانی می‌خواهند که به صورت میدانی درد‌ها را لمس کنند، ایده و اراده داشته باشند و مجاهدانه حرکت کنند.

آیت الله فلاحتی با تأکید بر اینکه مردم برای انتخاب نمایندگان خود در شورا‌ها به عکس و بنر آن‌ها نباید توجه کنند، تصریح کرد: مردم به صورت مدبرانه و عاقلانه در انتخابات شرکت می‌کنند و این امر موجب یأس آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.