اعضای هیئت مدیره استقلال خواستار شفاف سازی در مورد پرداختی‌های کارگزار این باشگاه شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال وضعیت مالی خوبی ندارد و اعضای هیئت مدیره این باشگاه خواهان برکناری احمد مددی (مدیرعامل باشگاه استقلال) هستند. اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در آخرین جلسه خود با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان خواستار این شدند یا مددی برکنار شود یا با استعفای سه عضو هیئت مدیره استقلال موافقت شود.

البته وزیر ورزش و جوانان با این موضوع مخالفت کرد و قرار شد احمد مددی و اعضای هیئت مدیره استقلال در این باشگاه به کار خود ادامه دهند.

وضعیت مالی بد باشگاه استقلال باعث شده اعضای هیئت مدیره این باشگاه خواهان دریافت مبلغی از حامی مالی (کارگزار) خود شوند، اما مشکل اینجا است که تا امروز حامی مالی این باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده و پرداختی‌ها به این باشگاه به موقع انجام شده است.به همین دلیل اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال از مددی خواسته اند تا درباره پرداختی‌های حامیان مالی این باشگاه شفاف سازی کند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال خواستار دریافت ریز پرداختی‌ها به بازیکنان، هزینه زمین تمرین، مخارج سفر‌های آبی پوشان و بدهی‌های این باشگاه هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۲:۰۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
آقای وزیر بوسیله مددی "آخرین ضربه رو محکم تر بزن"
تو بزن تبر بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خدایا تا کی هوادار استقلال اذیت میشن
آخرین اخبار