به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر همایش بزرگ دختران انقلابی در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر همایش بزرگ دختران انقلابی در مصلی امام علی (ع) برگزار شد و فرمانده سپاه ناحیه ساوه در این مراسم گفت: یکی از شاخصه های دختر امام موسی کاظم(ع) ولایت پذیری از امام زمان خود بود و برای حمایت از فرمان ولی؛ با تمام خانواده ی خود و پیمودن مسیر سخت و دشوار برای اطاعت و جانبداری از امام رضا(ع)؛ که در اصل ولایت پذیری و پاسداری از اسلام توسط این بانوی فرزانه بود؛ در این مسیر گام نهادند.

او ادامه داد: امروز یکی از حساس ترین و سرنوشت ساز ترین حوادث قرن حاضر کشور ما انتخابات ۲۸ خرداد ماه است و رای اولی های ما با حضور در این عرصه؛ اولین گام های خود را برای حضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی کشور به نمایش خواهند گذاشت.

سرهنگ دستجانی اولیای الهی را بهترین الگوهای عصر حاضر توصیف و اظهار کرد: همه ی کسانی که برای تعیین سرنوشت کشور خود دل در گرو انقلاب دارند، باید با تمام وجود؛ توجه به فرمان ولایت و دغدغه ی رهبری داشته باشیم.

وی بیان کرد: در ۴۲ سال گذشته مردم ما با اعتقاد و عشق به ارمان های شهدا تاکنون مسیری پر فراز و نشیبی را با عشق و بصیرت طی کردند؛ جنگ با رژیم متجاوز و گاهی در صعود و عزت قرار داشتند و همه ی این فراز و فرودها به برکت عشق و بصیرت مردم؛ این مسیر انقلاب اسلامی را طی کرده اند.

فرمانده سپاه ساوه ادامه داد: در ابتدای راه مردم شاید دشمنی و ابزارهای توطئه ی انها به اندازه ی عصر حاضر نبود و امروز انقلاب اسلامی با گذر از همه ی این توطئه ها در گام دو خود در حال نزدیک شدن به قله ی افتخار و عزتمندی ملت خود است و این مسیر سرافرازانه توام با سختی ها و کیته توزی های فراوانی است و هرچه به قله نزدیک می شویم زحمت و دشواری مسیر بیشتر خواهد بود

وی تصریح کرد: امروز برخی از خناسان داخلی و معاندان خارجی با استفاده از ابزار رسانه و عملیات روانی سعی در سیاه جلوه دادن انقلاب می کنند که نشان از هدایت درست رهبری در نزدیک شدن به قله ی پیشرفت و سیتره ی تفکر انقلابی و دفاع از مظلومین در جهان دارد.

او افزود: نشانه های پیروزی ملت های ستمدیده در جنگ نابرابر عربستان که با هدایت استکبار در جریان بود را مشاهده کردیم و نصرت خداوند اینک موجب درخشش یمن و استیصال دشمنان شده و در نقطه ای دیگر نصرت خداوند موجب شکست اسرائیل غاصب در برابر ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین؛ در کمتر از ۱۲ روز می شود و در اقصی نقاط دنیا در حال تکرار است.

وی با اشاره به اقتدار ملت و حضور در همه ی عرصه های انقلاب اسلامی ادامه داد: زنان و دختران ما سهم عمده ای در یک مجاهدت ۴۲ ساله دارند و این حمایت و پشتیبانی در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب همواره موجب سربلندی و عبور از موانع شده است.

در دهه کرامت الگویی داشته باشیم برای همه مستضعفان جهان

سرهنگ دستجانی دفاع ملت از خاک خود در برابر رژیم تا دندان مسلح را یکی از مصداق های بارز وظیفه شناسی و دفاع از ولایت توسط نسل اول انقلاب بیان و ادامه داد: امروز همه می توانیم با حضور خانوادگی خویش در انتخابات سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه، به عنوان یک مدافع وطن به وظیفه ی انقلابی خود عمل نماییم و دشمنان قسم خورده ای که با استفاده از ۱۶۰ کانال به صورت ۲۴ ساعته در حال ناامید کردن فکر و دل جوانان و زنان ما هستند را برای همیشه ی تاریخ مایوس و ناامید بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه امروز همه ما در میدان مجاهدت های مردم سالارانه قرار گرفته ایم، اضافه کرد: مسیر اعلام نارضایتی و اعتراضات؛ قهر با صندوق انتخابات نیست و راه درست آن؛ عدم تکرار وضع موجود در سپردن اداره امور کشور به فردی مردم محور؛ فسادستیز و عدالت گستر برای تحول انقلابی در جاجای این کشور است.

 فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه گرد: امروز ما وطیفه داریم با شرکت گسترده در میدان مجاهدت وحضوری پرشور در انتخابات ؛ ادامه دهنده ی راه مدافعین حرم در عمل به وصیت نامه ی حاج قاسم سلیمانی برای تعیین سرنوشت، شکست تحریم ها و بهبود وضعییت موجود کشور باشیم و همراهی همه ی مردم عزیز ما همانند ۴۲ سال گذشته؛ موجب برکت ؛ نصرت الهی و پشتیبانی از انقلاب خواهد بود.

او تصریح کرد: انتخابات صحنه ی شعف حضور و احساس مدافع حرم بودن در تمرین مشارکت سیاسی و اجتماعی رای اولی های کشور است و امروز نیاز داریم که این قشر با همان فطرت پاک خود و اقناع سازی اطرافیان برای ایمن ماندن کشور از اسیب ها؛ اراده ی همگان برای حضوری با بصیرت را به صحنه بیاورند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در حال تبدیل شدن به ابرقدرت در منطقه است و ادامه ی این مسیر نیازمند یک خواست همگانی ست و نباید با ترفند فریب دشمن، مشکلات؛ حل نشدنی جلوه کند که البته اراده ی ملت در خواستن و حل مشکلات همواره توام با نصرت الهی بوده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.