معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور:

رای ندادن راه نفوذ دشمن را هموار می‌کند

کریمی گفت: رای ندادن، بی اهمیتی و بی‌توجهی به انتخابات آینده، راه نفوذ دشمن را هموارتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اصحاب کریمی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جمع مردم میانه با اشاره به تبعات حضور کمرنگ مردم در انتخابات  گفت: باید توجه داشت که جریان عدم حضور در انتخابات و انتخاب فرد غیر اصلح، استمرار جریان نفوذ را در پی دارد.

اوافزود: هم اکنون دشمن و افراد خود فروخته برای تغییر آرای مردم به سمت کاندیدا‌های دوستدار دشمن تلاش می‌کنند و البته از ابتدای انقلاب تاکنون، ضربه‌ای که نفوذی‌ها به کشور وارد کرده اند بسیار بیشتر از ضربه دشمن بوده است.

او ادامه داد: امروز مساله نفوذ بسیار جدی است و اگر مردم در انتخاب خود دچار اشتباه شوند، اوضاع کشور به سمت منافع دشمن پیش خواهد رفت.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی راهیان نور کشور بر لزوم شناخت دوست از دشمن تاکید و اضافه کرد: نفوذ در شرایطی اتفاق می‌افتد که در جامعه بصیرت نباشد و مردم، دشمن شناسی لازم را نداشته باشند.

کریمی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا به شکلی نیرو‌های انقلابی مدیریت کشور را در دست نگیرد، یادآور شد: اشتباه مردم در تشخیص ممکن است مسیر انقلاب را منحرف کرده و کشور را دچار مشکلات جدی کند.

اوحضور و انتخاب درست را پایان دادن به اشرافی‌گری‌های مسئولین و جلوگیری از حیف و میل بیت المال و آغاز رفع مشکلات مردم دانست و گفت: حضور در پای صندوق‌های رای یعنی مقابله با استکبار، آمریکا، اسرائیل و در نهایت خنثی سازی دسیسه‌های دشمنان.

او کاندیدای اصلح را کاندیدایی برشمرد که فقر را دیده، در کنار مردم بوده، رنج و مشکلات آنان را درک کرده باشد و شرایط سخت زندگی و معیشت آنان را لمس کرده باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه "آستانه اشرفیه"، "تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس"، "تفرش"، "بهار و کبودرآهنگ"، "گچساران" و "میانه"، بیست و هشتم خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.