تبریک فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در پیامی ولادت با سعادت بانوی عفت و پاکدامنی حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختر را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا باوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در پیامی خجسته میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختر را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

سالروز ولادت باسعادت بانوی مهر و وفا، مظهر جود و سخا، حضرت فاطمه معصومه (س)، برای ارج گذاشتن به جایگاه دختران روز دختر نام گذاری شده است. وجود چنین روزی فرصت مغتنمی است برای تبیین جایگاه زن و دختر در اسلام و توجه بیشتر به دختران در جامعه است.

این بانوی بزرگوار، زیباترین و باشکوه‌ترین جلوه‌های پاکی، لطافت، مهربانی و توانایی را در وجود نازنین دختران سرفراز، عفیف و خردمندی به ودیعه نهاد که در همیشه تاریخ، بیرق پرافتخار حیات بشری را با مهرورزیدن و سربلند زیستن به اهتزاز در آورده‌اند.

بی شک هرانسانی درجهت نیل به توسعه وتعالی روحی و معنوی نیازمند الگویی مناسب است؛ و دهه کرامت بهترین فرصت خود سازی برای جوانان بویژه دختران عزیز، این هدیه‌های ارزشمند خداوند به خانواده‌ها، که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) سعی و تلاش در راه کمال و توفیق و سعادت الهی داشته باشند.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت بانوی مهر و وفا، مظهر جود و سخا، حضرت فاطمه معصومه (س)، روز ملی دختر و آغاز دهه کرامت را صمیمانه به ویژه به بانوان و دختران ایران اسلامی تبریک تهنیت عرض نموده و از تمامی بانوان و دختران ایران اسلامی برای حضور فعالانه و باشکوه در انتخابات روز ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ دعوت می‌نمایم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: روز دختر ، دهه کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.