آخرین خبر‌های انتخاباتی استان مرکزی را در بسته خبری ذره بین انتخابات پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، هرچه به انتخابات ۲۸ خرداد نزدیکتر می‌شویم تلاش‌های تلاشگران عرصه تبلیغات انتخاباتی در زمینه ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا و در برخی از شهر‌ها میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم فعالتر می‌شوند.

بسته خبری ذره بین انتخابات با رصد روزانه فعالیت‌ها و اخبار انتخاباتی می‌پردازد و شما را از خبر‌های داغ انتخاباتی در استان مرکزی آگاه می‌کند.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

ائتلاف‌های رنگارنگ  نامزدهای  شورا‌ها

رصد انتخاباتی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد که این داوطلبان سخت مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند و برای پیروزی در انتخابات در حال توافق با همدیگر هستند.

در این بین بازار ائتلاف هم داغ داغ است و از ائتلاف حزبی و جناحی گرفته تا ائتلاف صنفی و ائتلاف‌های دیگر صورت می‌گیرد.

البته ائتلاف‌ها در تعداد هم متنوع است از ائتلاف‌های دو سه نفره تا ائتلاف یازده نفره در تبلیغات انتخاباتی شورا‌های اسلامی شهر و روستای استان مرکزی مشاهده می‌شود.

همایش‌های مردمی با رنگ وبوی انتخابات

با داغ شدن تنور انتخابات همایش‌ها هم رنگ و بوی انتخاباتی گرفته و توی همایش‌ها بر حضور در انتخابات تاکید می‌کنند.

در همایش بزرگ دختران انقلابی در مصلی امام علی (ع) ساوه که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شد سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: مسیر اعلام نارضایتی و اعتراضات؛ قهر با صندوق انتخابات نیست.

سرهنگ دستجانی افزود: راه درست تکرار نکردن وضع موجود و سپردن اداره امور کشور به فردی مردم محور، فسادستیز و عدالت گستر برای تحول انقلابی در جاجای این کشور است.

او تصریح کرد: امروز یکی از حساس‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین حوادث قرن حاضر کشور ما انتخابات ۲۸ خرداد ماه است و رای اولی‌های ما با حضور در این عرصه؛ اولین گام‌های خود را برای حضور در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی کشور به نمایش خواهند گذاشت.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه گرد: امروز ما وظیفه داریم با شرکت گسترده در میدان مجاهدت انتخابات ادامه دهنده‌ی راه مدافعین حرم در عمل به وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی برای تعیین سرنوشت، شکست تحریم‌ها و بهبود وضعییت موجود کشور باشیم.

باستانی کاران استان مرکزی وارد گود انتخابات شدند

اکنون که کمتر از یک هفته به انتخابات سرنوشت ساز مانده و دشمنان حضور کمرنگ در انتخابات را دنبال می‌کند تا فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه را بر مردم ایران زمین بیشتر کند باستانی کاران استان مرکزی علاوه بر گود زروخانه وارد گود انتخابات هم شده و از آمادگی برای حضور در پای صندوق‌های رای گفتند.

باستانی کاران استان مرکزی در گفتگو با در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفتند: همه ما ورزشکاران باستانی با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور سهیم خواهیم بود و با حضور در پای صندوق‌های رای موجب نا امیدی دشمن می‌شویم و نمی‌گذاریم ایران اسلامی دشمن شاد شود.

البته ورزشکاران باستانی کار استان مرکزی از منتخب مردم انتظاراتی هم داشتند و با اشاره به وضعیت نا مطلوب اقتصادی خطاب به کسی که به عنوان رئیس جمهور سکان دولت را به دست می‌گیرد گفتند:انتظار داریم رئیس جمهور آینده به ملت خدمت کند، و با نچسبیدن به میز مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کند.

تاکید بر رقابت سالم انتخاباتی

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک به رقابت سالم در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: دوری از توهین و تخریب و رعایت تقوا و اخلاق و همچنین حرمت افراد مسئله‌ای هست که باید همه نامزد‌های انتخابات به آن اهتمام ویژه داشته باشند تا شاهد یک رقابت درست و اخلاق مدار باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بسیار مهم است و مردم عزیز کشورمان با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های رای قطعا برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب رقم می‌زنند و‌دشمنان را مایوس خواهند کرد.

او اضافه کرد: حضور آگاهانه یکی دیگر از مسائل مهم است که باید همه مورد توجه قرار دهند و با انتخاب اصلح بهترین سرنوشت را برای کشور رقم بزنند

تاکید دوباره بر رعایت نکات بهداشتی در همایش‌های انتخاباتی

با توجه به رفت و آمد‌ها و گرد‌هایی های انتخاباتی مسئولان بهداشت استان مرکزی باز هم تاکید کرده اند که در این موارد نکات بهداشتی باید رعایت شود و با توجه به اینکه کرونا در کمین است اگر رعایت‌ها صورت نگیرد موج پنجم کرونا شروع خواهد شد.

هزینه‌های آنچنانی انتخابات شورا‌ها

رصد انتخاباتی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد که این داوطلبان سخت مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند و برخلاف تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری که کمتر کاغذی است تبلیغات داو طلبان شورا‌ها پر کاغذ است.

عکس‌های رنگارنگ روی دیوار‌ها و روی زمین نشان از این است که با وجود گرانی و کمبود کاغذ برخی‌ها بی مهابا هزینه می‌کنند تا بلکه وارد شورا شوند و با این هزینه‌ها نگاهشان به صندلی شورا چگونه است خدا می‌داند.

پخش سخنرانی نامزد‌های ریاست جمهوری از صدا وسیمای استان

طرفداران نامزد‌های ریاست جمهوری هم مشغول تبلیغ نامزدشان در استان هستند و با برنامه ریزی انجام شده تا کنون ۳ داوطلب پست ریاست جمهوری از صداو سیمای استان مرکزی رودرو با مردم سخن گفتند.

روز ۲۸ خرداد ماه علاوه بر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر و روستا یازدهمین انتخابات میان دوره‌ای مجلس هم در استان مرکزی در حوزه انتخاباتی آشتیان تفرش و فراهان برگزار می‌شود.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار