انجام عملیات عیب یابی پوشش خطوط فلزی درشرکت گاز استان کرمانشاه

مدیرعامل گاز استان کرمانشاه گفت: عملیات عیب یابی پوشش خطوط فلزی با استفاده از دستگاه پی سی ام ایکس درشرکت گاز استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل گاز استان گفت : عملیات عیب یابی پوشش خطوط فلزی با استفاده از دستگاه PCMX از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ در شرکت گاز استان کرمانشاه درحال انجام است.

او گفت : به منظور حفاظت از خطوط لوله فلزی مدفون و ارتقای پایش سامانه‌های گازرسانی و در راستای مدیریت دارایی‌های فیزیکی، عملیات عیب یابی خطوط فلزی در سطح استان با استفاده از دستگاه PCMX از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در سطح استان کرمانشاه درحال انجام و تاکنون ۹۵ کیلومتر از این خطوط توسط پیمانکار مربوط مورد ارزیابی قرار گرفته است.

شهبازی افزود: شرکت گاز استان کرمانشاه جزو استان‌های پیشرو در زمینه تهیه دستگاه مورد نظر و بکار گیری آن است و به همین منظور مبلغ ۸۲۶ میلیون تومان جهت تهیه دستگاه و پیمان سپاری عملیات اجرایی طی یک سال هزینه گردیده و ضمن آموزش‌های لازم، کار عیب یابی خطوط از خروجی CGS‌های شهر کرمانشاه شروع و عیب‌های پیدا شده طی صورتجلسه و به منظور رفع این عیب‌ها به بهره برداری اعلام گردیده است.

مدیرعامل گاز استان افزود: درسطح استان کرمانشاه ۲۱۵۰ کیلو متر خطوط فلزی وجود دارد که با انجام عیب یابی و رفع آن کمک قابل توجهی به افزایش ضریب ایمنی و پایداری جریان گاز و خدمات رسانی مطلوب به مشترکین و درراستای حفظ و نگهداری دارایی‌های شرکت صورت می‌گردد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.