رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، گفت : سرمایه اجتماعی کشور، بصیرت مردم است .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام فاضلی رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خرداد، گفت : سرمایه اجتماعی کشور، بصیرت مردم است و حضور پرشور و پرشعور مردم در انتخابات و روی کار آمدن دولت انقلابی و مدیریت جهادی می‌تواند زمینه ساز رفع مشکلات جامعه و توسعه آن باشد.

او گفت : مدیریت جهادی همان روش شهید سردار سلیمانی است که حتی در جریان سیل خوزستان هم مردم را تنها نگذاشت و این نوع مدیریت باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود.

او با یادآوری مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری و رفتار‌های ضداخلاقی و تهمت بعضی نامزد‌ها علیه آیت الله رئیسی و فرافکنی درباره مدرک حوزوی افزود: حوزه‌های علمیه با پرورش هزاران عالم برجسته خدمات بی نظیری را ارائه داده است و امام خمینی (ره) پرورش یافته همین حوزه علمیه است که دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد.

رئیس شورای وحدت نیرو‌های انقلاب استان کرمانشاه افزود: دانشمندان بزرگ جهان اسلام از جمله ابن سینا که کتاب‌های وی مانند کتاب قانون امروز در غرب مورد توجه و تدریس است هم دانش آموخته حوزه علمیه هستند و کسانیکه درصدد تخریب حوزه هستند غربگرا و بی توجه به ظرفیت‌های سرشار داخلی هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.