صفری گفت: از ابتدای امسال  تاکنون ۲۹ میلیارد ریال صدقه در استان زنجان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از تحقق ۱۴۰ درصدی برنامه‌های حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی این استان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و گفت: با اعتماد سازی واعتماد آفرینی که بالاترین سرمایه کمیته امداد است برنامه‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد ۱۱۰ درصد رشد داشته است.


او با بیان اینکه یکی از طرح‌های مهم اجرایی کمیته امداد استان زنجان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع آوری صدقات بوده است، افزود: علیرغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و چالش‌های اقتصادی با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری روش‌های الکترونیکی میزان پرداخت صدقه توسط خیران زنجانی در سال گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به افزایش میانگین سرانه ایتام و فرزندان محسنین از ابتدای امسال تاکنون  اشاره کرد و ادامه داد:  میانگین سرانه ایتام استان زنجان به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.


صفری با اشاره به اینکه منشور عملکردی کارگزاران محرومیت زدایی نظام در این نهاد با تکیه بر تفکر بسیجی، تلاش و همت جهادی در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت است، گفت: با همین نگاه و در سایۀ جاری کردن گفتمان کار جهادی و حرکت انقلابی در حوزه خدمت رسانی به نیازمندان و با بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی میانگین سرانه دریافتی محسنین به بیش از ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.


مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه نگهداشت حامیان طرح اکرام بسیار مهم است، گفت:هنر ما در نگهداشتن حامیان و خیران نیکوکار است و باید با برنامه ریزی مناسب و ارائه گزارشات شفاف حامیان غیر فعال را نیز به چرخه حمایت از ایتام برگردانیم و با ایجاد فهم مشترک و ارتقاءجریان سازی خیر و احسان در جهت ارتقاء خدمات به محرومین و جامعه هدف تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.