رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه گفت: با وارد مدار شدن ۳ حلقه چاه جدید مشکل قطعی آب در برخی از محله‌های این شهرستان پایان یافت.

سید رامین موسوی رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برخی محله‌های ایذه مانند بلوارمدرس، چویل، محمد رسول الله (ص)، شهید سلیمانی و سرقنات با مشکل قطعی آب مواجه بودند.

او با بیان اینکه قطعی آب در برخی محله‌ها ناشی از قطعی مکرر چند ساعته برق است، افزود: با وارد مدار شدن ۳ حلقه چاه جدید مشکل قطعی آب در محله‌های ایذه پایان یافت و اکنون مشکل  آب بطور کامل مرتفع شده است.


بیشتر بخوانید


 رئیس اداره آب و فاضلاب ایذه اظهار داشت: با وارد مدار کردن چاه‌های جدید مشکل به صورت ریشه‌ای ای حل نمی‌شود امیدواریم با همت و پیگیری مسئولان متولی مشکل به صورت کامل حل شود تا دیگر شاهد رنج شهروندان ایذه‌ای نباشیم.

شهرستان ایذه در شرق خوزستان قرار دارد و رودخانه کارون به طول ۲۰۰ کیلومتر در آن جاری است و ۳ سد کارون ۳، کارون ۴ و شهید عباسپور در اطراف آن ساخته شده اند. شرایط بحران  آب در این شهرستان از گذشته وجود دارد که امروز به نقطه مهم و بحرانی‌تر خود رسیده و تقریبا تمام محلات شهر را در خود غرق کرده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.