محمدی کرجی ران ماندگاری کالاهای متروکه در بندر شهید رجایی را به علت اشغال فضای عملیاتی دارای اثر منفی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در نشست با معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: ماندگاری کالاهای متروکه در بندر شهید رجایی نه تنها به سود شرکت های بخش خصوصی نیست بلکه به علت اشغال فضای عملیاتی بر درآمد آنها اثر منفی دارد.

محمدی کرجی ران اظهار داشت: تدابیر لازم از سوی این اداره کل به منظور تسریع در تعیین و تکلیف کالاهای متروکه از جمله واگذاری زمین به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با هدف جبران کمبود انبارها صورت گرفته است.

او معرفی اپراتور جهت ساماندهی، تحویل و نگهداری کالا و کانتینرهای متروکه، کمک به تجهیز ترمینال مذکور را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: مجموعه این تصمیمات ضمن فراهم نمودن زمینه تسریع در تعیین تکلیف کالاهای متروکه فضای مناسب جهت واردات سایر کالاها بویژه کالاهای اساسی را قوت می بخشد.

او از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خواست تا نسبت به تقویت زیرساخت‌ها و منابع انسانی مورد نیاز و متناسب با حجم عملیات بزرگترین بندر تجاری کشور در راستای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف کالاهای متروکه اقدامات لازم را انجام دهد.

حسین میرمعینی معاون سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی نیز در همین راستا اظهار داشت: پیگیری‌های لازم جهت رفع نیازها، قطعا صورت خواهد گرفت و ما نیز خواستار تقویت روابط و همکاری‌های دو جانبه و تعاملات سیستمی با سازمان بنادر و دریانوردی هستیم.

او از برنامه ریزی برای تقویت زیرساخت‌ها به منظور کاهش ماندگاری کالاهای متروکه در بنادر سخن به میان آورد و افزود: نیازها و مشکلات موجود شامل مسائل زیرساختی، کمبود نیروی انسانی متخصص و مشکلات مالی را در جلسه‌ ای با هیات مدیره سازمان مطرح خواهم کرد تا هرچه سریع تر مرتفع گردد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.