مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بخشش کریمانه ویژه دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان، گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، طرح بخشش کریمانه ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا می‌شود.

او از تبلیغات به صورت پیامکی، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر، مصاحبه با رادیو و تلویزیون خبرداد و افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان، مددجویان جرائم غیر عمد را تا روز میلاد امام هشتم از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

عظیمی از همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری استان یزد و صدا وسیما مرکز استان یزد تقدیر نموده و در این خصوص گفت: با همکاری این دو سازمان تبلیغاتی با همین موضوع تهیه و به صورت مکرر از طریق شبکه استانی پخش می‌شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان دامه داد: هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم به منظور جلو گیری از ورود به زندان‌های استان است و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عمد در زندان‌های استان تحمل حبس می کنند.

عظیمی بیان کرد: نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ کمک‌های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: ستاد دیه ، دهه کرامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.